Szukamy specjalisty ds. zamówień publicznych
Wydział Inżynierii Materiałowej poszukuje osoby na stanowisko specjalisty ds. zamówień publicznych w pełnym wymiarze czasu pracy.
Zakres obowiązków:
- samodzielna obsługa postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych (w tym tworzenie protokołów z postępowań) oraz wewnętrznymi regulacjami PW głównie w zakresie dostaw i usług;
- przygotowanie dokumentacji w sprawie wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w tym w szczególności dokumentów SWZ, wzoru umów oraz innych załączników do SWZ niezbędnych do przeprowadzenia postępowania;
- współpraca z komórkami merytorycznymi w sprawach szacowania wartości zamówienia, tworzenia opisu przedmiotu zamówienia oraz prawidłowego określenia warunków udziału w postępowaniu i kryteriów oceny ofert;
- udział w pracach komisji przetargowych, pełnienie funkcji sekretarza komisji przetargowej;
- prowadzenie korespondencji z wykonawcami;
- obsługa platformy zakupowej;
- obsługa Platformy e-zamówienia;
- prowadzenie ewidencji postępowań (rejestr zamówień publicznych);
- prowadzenie rejestr umów;
- archiwizacja dokumentacji postępowań o udzielenie zamówienia publicznego;
- obsługa zamówień poniżej progu ustawowego, w tym m.in.: tworzenie zamówień lub umów;
- sporządzanie i koordynacja czynności związanych z zawieraniem umów z wybranymi oferentami;
- współpraca z radca prawnym/kancelarią prawną w zakresie sporządzania wzorów umów oraz prowadzonych postępowań;
- weryfikacja i aktualizacja przepisów dotyczących Prawa zamówień publicznych;
- zapoznawanie się z bieżącym orzecznictwem KIO;
- weryfikacja i aktualizacja przepisów wewnętrznym instytucji dot. realizacji procedur zamówień publicznych.
Szczegółowe informacje na bip.pw.edu.pl