Dofinasowanie dla komercjalizacji – trwa II nabór wniosków
Wsparcie komercjalizacji przedsięwzięć pracowników PW – to główny cel projektu w ramach Inkubatora Innowacyjności 4.0. Wnioski można składać do 14 maja 2021 roku do godz. 16.00.
Założenia:
- Projekt obejmuje wsparcie dla wyników prac badawczych, których autorami są pracownicy Politechniki Warszawskiej, a prawo własności przemysłowej należy do Uczelni.
- Projekt zakłada wsparcie finansowe komercjalizacji w wysokości do 100 tys. złotych na pracę. Środki te przeznaczone będą na przeprowadzenie prac przedwdrożeniowych obejmujących np. dodatkowe testy laboratoryjne, dostosowanie wyników prac B+R pod kątem potrzeb zainteresowanego inwestora, przedsiębiorcy lub zawiązanie spółki typu spin-off.
Składanie prac:
- Prace należy zgłaszać zgodnie z procedurą zgłaszania wyników na Politechnice Warszawskiej, składając wypełnioną Kartę technologii wraz z wypełnionym Wnioskiem o prace przedwdrożeniowe.
- Dokumenty można złożyć osobiście w biurze Instytutu Badań Stosowanych PW (ul. Rektorska 4, Budynek CZIiTT, IV piętro, pokój 4.19) lub wysłać mailem: biuro.ibs@pw.edu.pl (wpisując w temacie wiadomości – „Inkubator Innowacyjności 4.0” Nabór drugi).
- Prace zgłoszone w poprzedniej edycji programu mogą być składane powtórnie.
Ogólne wytyczne do prac przedwrożeniowych:
- Prace nie mogą trwać dłużej niż do 31 maja 2022 r.
- Technologia powinna być na min. 4 poziomie TRL (więcej niż pomysł/koncepcja).
- Umowa o finansowanie nie przewiduje kosztów pośrednich i wydziałowych, jak i zakupu środków trwałych.
Projekt jest realizowany przez Instytut Badań Stosowanych Politechniki Warszawskiej wraz z Centrum Zarządzania Innowacjami i Transferem Technologii Politechniki Warszawskiej w ramach programu „Inkubator Innowacyjności 4.0”, finansowanego ze środków Ministerstwa Edukacji i Nauki.