Rekrutacja na studia I stopnia - drugi nabór

Od 1 do 28 sierpnia trwa rejestracja kandydatów w II naborze na studia stacjonarne I stopnia.

Ważne daty:

  • 01.08 (czwartek) g. 00:00 - początek rejestracji kandydatów
  • 28.08 (środa) g. 23:59 - zakończenie rejestracji kandydatów
  • 31.08 (sobota) - opublikowanie wyników kwalifikacji
  • 02.09 (poniedziałek) g. 9:00 - początek zbierania dokumentów
  • 04.09 (środa) g. 15:00 - zakończenie zbierania dokumentów
     

Jakie złożyć dokumenty?

Dla kandydatów z polskim świadectwem są to:

  • oryginał świadectwa dojrzałości (do wglądu) wraz z kserokopią,
  • dokument tożsamości (do wglądu),
  • inne dokumenty wykorzystywane w procesie rekrutacji: oryginał dyplomu potwierdzający uzyskanie kwalifikacji zawodowych na poziomie technika wraz z kserokopią (dotyczy osób, które zgłosiły w procesie zapisów chęć wykorzystania oceny z tego dyplomu i przekazały te oceny), oryginał dyplomu/zaświadczenia laureata/finalisty olimpiady lub konkursu (jeżeli dany dokument jest brany pod uwagę w procesie kwalifikacji i jego skan był przesłany w terminie w celu uwzględnienia), dokument świadczący o odpowiedniej znajomości języka angielskiego (dotyczy zakwalifikowanych na studia w języku angielskim z uwzględnieniem deklaracji posiadania takiego dokumentu).

Lista dokumentów dla kandydatów z zagranicznym świadectwem (dyplomem IB, dyplomem EB lub innym) jest trochę inna. Po szczegóły zapraszamy na tę stronę.

O czym trzeba pamiętać przy składaniu dokumentów?

  • terminy – jeśli nie złożycie dokumentów w wyznaczonym czasie i miejscu (bez względu na powód), to znaczy, że rezygnujecie z miejsca na liście zakwalifikowanych (uwaga – przesyłanie dokumentów pocztą lub kurierem wiąże się z dużym ryzykiem, bo przy składaniu dokumentów liczy się moment dostarczenia ich właściwej komisji, a nie data stempla pocztowego czy nadania przesyłki),
  • zabranie ze sobą oryginałów dokumentów do wglądu (tam, gdzie jest to zaznaczone – zgodność kserokopii z oryginałem poświadczają osoby przyjmujące dokumenty)
  • możesz złożyć dokumenty osobiście lub przez upoważnioną osobę (odpowiedni formularz upoważnienia dostępny jest dostępny w plikach na tej stronie)

 

Kiedy i gdzie złożyć dokumenty?

W dniach 2-4 września w godz. 9:00-15:00 w budynku Wydziału Inżynierii Materiałowej w Warszawie, ul. Wołoska 141, pok. 204 (Dziekanat).

Jeśli nie złożycie w tym czasie dokumentów (bez względu na powód), to znaczy, że rezygnujecie z miejsca na liście zakwalifikowanych i – co za tym idzie – ze studiów na PW.

Pamiętajcie, że czas na składanie dokumentów jest krótki. Decyduje tu moment dostarczenia dokumentów do właściwej Komisji Rekrutacyjnej (a nie np. data stempla pocztowego czy nadania przesyłki). Dlatego przesyłanie dokumentów pocztą lub kurierem wiąże się z dużym ryzykiem.